A kezdeti East lemezeken /Játékok, Hűség / és a koncerteken Fender Rhodes-on, Hohner Clavinetten és egy csodálatos Mini Moog-on játszottam, ez utóbbi a mai napig megvan, legutóbb az East Symphonic – MÜPA koncertjén használtam. Később a Hohnert kiváltottam egy Korg M 1-re, mert hangszínei nagyon illettek az East hangzásvilágához. Nem nagyon cserélgetem a hangszereimet, amelyik beválik, azt sokáig használom, tehát szintiben maradtam a Korg-nál, de az M 1-et később lecseréltem izmos testvérére, a Trinity-re. Nagyon megbízható, jó hangszer, ma is ezen játszom a koncerteken. Mint zongoristának, nekem a súlyozott billentyűzettel ellátott Roland RD 500 –as jött be a legjobban, nem csoda, hogy ugyan ebből a családból származik a napjainkban használt hangszerem, az RD 700 NX is. Mind az East, mind a Tátrai Band összes lemezét Dorozsmai Petinél vettük fel a Tom-Tom stúdióban, és itt található az ország egyik legjobb Bösendorfer koncert zongorája, így kihasználva az alkalmat, mindent azzal rögzítettünk. A szinti orgona hangot is lehetőség van itt eredeti Hammond-ra cserélni, és megéri, mert bár rengeteget fejlődtek a Plug in hangszínek, de a kettő, a sampler és a mikrofonnal felvett eredeti hang nem összehasonlítható. Tehát: Akusztikus zongora, Hammond, Mini Moog, élő hangszerek – már nagy baj nem lehet.

A zeneszerzéshez Logic Pro-t használok, az általa nyújtott milliónyi lehetőséggel, szolgáltatással gyakorlatilag készre tudom gyártani a zenét, a stúdióban már csak ki kell cserélni az imitált hangszereket élőre. Nagyon hasznos cucc, da a varázslat a stúdióban születik, a zenész barátokkal.

Ha van, ami kimaradt, és érdekel, akkor írd meg és lehetőségem szerint válaszolok

Sziasztok, jó zenélést kívánok: PG